Sunday 22 June 2008

Treats weekend

de la alergarile prelungite cu Tori pe soare sau vant nocturn la facutul pietei la 8 dimineata cand legumele miros frumos in inceputul de dogoare, la frigaruile de zuchini si feta marinata in suc de lamaie si ulei de masline, la cititul tuturor ziarelor si revistelor de saptamana care a trecut, la micul dejun cu paine neagra prajita, miere, zmeura, capsuni si ceai negru cu lapte, sau dovleceii la gratar pe langa rosii coapte, ardei, ceapa verde (toate in acelasi gratar!) si sunculita taraneasca, la discutia cu batrana de 80 de ani, fosta modista, despre razboi, plimbari la gradina, voiajuri la Paris, reteta de placinta cu iaurt si stafide jurnale de moda straine si datele vietii pe acele vremuri si SMS-uri zen cu o prietena care se muta in floreasca si o scoate pe maica-sa in oras, sa manance libanez de mi-e mie mai mare dragul. si cate si mai cate, fiecare in sine un fir bun de poveste...pe care n-am timp s-o scriu. Un weekend calm, ingaduit si solar cum n-am mai avut demult si cu care, uitandu-ma inapoi in cele 5 minute de reflectie pe care mi le permit, nu cred ca o sa pot sa ma obisnuiesc. cred ca vreau mai mult vant, mai multa apa, ceva mai multa perspectiva si un pic de zgomot. E prea vara. Cred ca mi-e dor de mare.
de soundtrack, air - all i need http://www.youtube.com/watch?v=tqBCOBRcMqc&feature=related