Tuesday 12 August 2008

acest blog este CU NEAGOE


si in general tine la etica, la jurnalism ne-tendentios, la freedom of speech, la intimitate, la decenta.
Ceea ce s-a intamplat aseara la Antena 3 (si nu voi pune link!!! pentru ca nu merita!!!!!!) la asa zisa sinteza a zilei este incalificabil. Muult mai scarbos si mai indecent decat cuvintele fara perdea pe care Neagoe stie sa le manuiasca destul de bine ...

Asta-i o parte din presa romaneasca. .... si cand te gandesti ca lucrez in PR ... si ca plec de la premisa (si-mi educ colegii si clientii doritori de comunicare) ca jurnalistii vor in primul rand informatie.

Cristi, scrie o carte despre toata experienta asta ...

3 comments:

Anonymous said...

1. a fost pe antena 3, nu 1
2. si cum ar suna cartea pe care o va scrie neagoe legat de aceasta experienta? am eu un exemplu:
bagami-as p**a in ea de emisiune si cu ca**narii de la antena 3. sa ma p** pe fatza lor de mu*** in mortii lor ...

I said...

1. Multumesc pentru corectura. Nu stiu cum de mi-a scapat. Doar gadea = antena 3 :)
2. ramane de vazut. in orice caz, in emisiune neagoe a fost mult mai civilizat decat moderatorul si invitatul sau permanent si decat toti cei care urmaresc blogurile pentru a tine isonul calomniei :)
Invit detinatorul adevarului absolut sa se limiteze la opinii si sa lase insinuarile calomnioase pentru bloguri unde acestea sunt nu doar permise, dar chiar provocate.

Delice said...

Sis, asta mi se pare Zoso wannabe, la ce blog are. Insa Zoso e numa' unu'! :)
Oricum, la ce limbaj are, n-o sa ajunga prea departe.