Friday 14 December 2007

uncertain. insecure

stau si-mi vine sa-ma-nfurii pe cineva sau ceva, doar-doar oi scapa de starea asta de combustie. sa umblu bezmetica pe drumuri, scotand aburi in ger.

sunt indecisa, nesigura, forever in dezechilibru, in evaluare, pe drum, in tensiune, intre optiuni, ne-terminata. invidiez serenitatea, certitudinile,zambetele multumite, raspunsurile clare si categorice pe care le gasesc cu duiumul in ceilalti mai aproape sau mai aiurea.

poate ca m-a ajuns si pe mine setea de repaos, poate ca vreau sa ma termin, sa incetez sa incerc si sa incep sa fiu, sa existe, sa se intample. sau ma incovoi, doar, sub zambetele multumite, certitudinile, serenitatea si fericirea celorlalti? eu n-as putea sti. eu sunt indecisa.

can somebody, anybody, make up my mind?
......da' ce intrebare proasta!!! make-up-ul e only o corectie de suprafata. La demachiere se arata iar bau-baul "Iarnustiucinesuntcepotsafacsiundemaducinviataasta"
dar oare, am eu cu adevarat nevoie de o concluzie?

I can't plan for LIFE. LIFE is too big. who's gonna live in it? I AM NOT DONE!

No comments: