Monday 28 July 2008

ajutooor!

plec la barcelona si lisabona in septembrie. unde sa stau (ieftin si bun)? ce sa nu pierd (si ce e prea turistic?)? de unde sa le apuc :) ? Va stiu cititori sfatosi, asa ca ajutati si-un biet amarat care se trezeste pe ultima suta de metri ca nu stie nici de unele. oricat a fi de romantic sa orbecai si sa palpezi piatra cu piatra nu oras ca sa-l descoperi, n-am io vreme cat s-ar cere! asa ca zic sa plec de la cararile batatorite. help, my friends! multumesc frumos! si inainte si dupa! :)

8 comments:

mărie said...

Doamna mea . . lisabona nu cunosc. Iar pentru Barcelona nu-mi ajunge o fereastră de commenturi ;) Povestim la tel sau la o cafea . . .

I said...

deci clar! deci cafea! haaai....:)

Anonymous said...

Hai salutarica. Cum naiba se comenteaza pe blogul asta? Am vrut sa zic la postul despre debate ca fix ce-ai spus in ultima parte a fost si intentia noastra. Respectiv sa convingem si alte companii sa devina interesate de debate.

Hai s-o facem impreuna, daca si tu esti "always a debater".

Imi pare bine ca ti-am gasit blogul, dar as da un minus la interactivitate.

I said...

Dragos, bine-ai venit! E, ce-i drept, un blog mai degraba “contemplativ” si cu circuit inchis asa ca n-a prea incaput interactivitatea :) pana acum. Uite, am remediat neajunsul de la postul cu pricina. Am dat voie la comentarii asa ca discutia despre debate si cum poate fi el promovat poate continua acolo.
Eu am tot recomandat “debate si debateri” companiilor si oamenilor de PR, insa trebuie sa recunosti ca a scrie pe scurt ce-i aia debate si cum se joaca unii intr-un format fix inseamna a face debate-ului o nedreptate. Ca sa intelegi de ce e in stare debate-ul, trebuie sa intri in joc. Asa ca, pe cand niste meciuri demonstrative pentru companii? Count me in pentru o astfel de intamplare!
Sau ce zici sa propunem celor de la Erudio sa ia un t.o.t. si cursuri de debate in programa, ca tot au invatat managerii sa se joace de-a teatrul...
Iata doar cateva idei, pentru ca eu cred in continuare ca un press release e 70% neputiincios. De cei 30% ramasi ne achitam purtand discutia asta ... :)

Diana Adela Martin said...

in ce perioada vei in barcelona? voi fi si eu acolo in septembrie, poate facem o sesiune de ratacit impreuna

I said...

de fapt, in barcelona voi fi pe final de august si primele zile din septembrie ... ne intersectam?

Diana Adela Martin said...

nope. eu plec la sfarsitul lui septembrie. pt racoare :)

storyteller said...

Lady, dau doua carduri de metrou cu vreo 14 calatorii pe ele, dau si harta Barcelonei, dau si sugestii de hoinarit - numa' spune-mi daca ai timp de povesti weekendul asta.