Monday 6 August 2007

Bune si rele

Ieri a murit Motu. vocea de la Teleenciclopedia. cu care am crescut. pentru care prindeam mai usor documentarele despre animale. de la care am invatat cum trebuie sa sune o voce profesionista. pe care-l imitau amicii mei baieti strigand "sunt tanar, doamna!" S-a dus. S-a dus inca un reper, inca o figura care ma incuraja sa cred ca lumea e la fel ca atunci cand eram copil si urcam in fuga scarile blocului sa ascult Teleenciclopedia.

astazi insa, un tanar despre care am mai vorbit, Toma Coconea, a incheiat al doilea o cursa incredibila in Alpi. implinind un vis si arborand un zambet dupa doua saptamani de incrancenare. ma bucur ca la Monaco l-au asteptat prietenii lui si ca acum sarbatoresc o mare victorie. si ca pe lista lui de discutii pe site-ul competitiei s-au adunat sa-l sustina foarte multi romani inimosi.
am stat toata ziua intre doua emotii grele.life's full.

No comments: