Paul the strategist imi trimite un articol bun despre cum "Roiul de consumatori militanti schimba, prin noile tehnologii, fata publicitatii mondiale" si cum weekendul asa a fost plin inclusiv de discutii despre moralitatea in publicitate (unii isi vor aminti de debate-ul despre capacul de Coke implantat in asfalt de sinboy si cat de morala este interventia in sit a artistilor contimporani si punerea in discutea actelor publicitare)si pentru ca tocmai trebuie sa merg sa consult o minoritate sexuala cu privire la ceva work pe care o sa-l dam sau nu pe piata, mi-au atras atentia spusele domnilor din articol (si sunt multicei grei internationali care-si dau cu parerea) dar mai ales ce zice nenea consumatoru'la comments.
Ma intreaba des lumea ce fac la munca ... ca sunt mereu, agitata, peste program si foarte obosita doar ca in teren (a se citi billboards, pe TeVeu, prin reviste) nu se vede si nu se justifica. Eu zic ca se justifica, pentru caun proiect bun (cu o idee care sa depaseasca un demers sec de marketing) ia mult - atata vreme cat incerci sa-l dezvolti si sa-l vinzi mai departe la client si sa monitorizezi ca el sa se intample spre binele tuturor celor implicati. Este inca foarte greu sa convingi brand-managerii si uneori chiar si colegii din agentie si din breasla ca cinismul ne mai poate face cool doar pentru o tzara de vreme (si asta doar pentru ca suntem in romania unde instinctul de turma este la fel de ADNic ca alternanta deal-vale), ca daca te folosesti de o comunitate intreaga (cu asteptari pe care le pandesti, le chestionezi, le masori si le exploatezi ca sa-ti vinzi product benefit-ul) ca de un target group de manevra, sooner or later o sa ti-o furi. chiar daca deocamdata campania ta minte frumos si vinde unei tari intregi de "consumatori".
to be continued...plec la o intalnire de persuadare:)primim insa comentarii ...
Monday, 14 April 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment