Wednesday 16 January 2008

pimp my billboard

Ce-mi place mie cand brandurile inteleg arta. Ce-mi pare rau ca n-am facut proiectele alea cu street-artzi, dansatori, actori si scriitori tineri si REAL BRANDS. nu doar asa, de show-case, ca episod pilot de testare, cu usile inchise si grupuri restranse de execi si VPs sau pentru evenimente corporatiste exclusiviste facute de agentii de advertising sau de publicatii de nisa, de ziua lor. nu nene, let's take art on the streets. Sa o punem pe panouri!

Cum au facut vara trecuta BMW si BBDO Noua Zeelanda pentru Art Car Tour BMW un turneu mondial de show-off pentru masinile de colectie personalizate de Warhol, Roy Lichtenstein si altii. Se pare ca Warhol, care a creat ce-a de-a patra Bmw Art Car in '77, a lucrat el insusi, la scara de 1:1 (si nu pe machete, direct pe masina.


Mai multe aici si aici

...si ca sa raman in linia lui pimp my billboard, iata cum a fost (facut) spotul Art Car Tour BMW:

via disruption

la noi cine-a mai pus arta la treaba de marketing? O data Coca-Cola, o data Absolut .. mai cine? plz help!

No comments: