Monday 19 November 2007

get a life

asta mi-a spus mie doctorul. renunta la simbioza cu birou-computerul si da-ti o sansa sa traiesti...nu doar mental, nu doar in imaginatia ta, nu doar scriind copy-uri bune pe hartie virtuala. get a life as in lasa-i corpului timp si sanse sa existe.
faza asta cu biro-patia ne-a lovit pe prea multi. Moi de exemplu. Traiam cu senzatia ca am o viata. Lucram dar impleteam in fiecare zi (in masura posibilitatilor) asta cu o activitate din cele multe pe care iubessc (citit carti, reviste, web-browsing, vazut filme pe computer. "In masura posibilitatilor" stroke often facand din ce in ce mai imposibil sa am parte si de doze mici din activitatile alternative job-ului. Nu mai vorbesc despre cat de usor am renuntat la evadarile alea, reale, pe bune - in aer, in verde, in zapada. Argumente se gaseau mereu. Mereu au existat "ceva de lucru" lasat pentru week-end, ceva de citit pentru job, dupa care oricum nu mai conteaza pentru ca ziua s-a dus deja, nu pleci la munte doar pentru o zi, bla-bla.

Pentru ca nu intelegeam cat de important e de fapt pentru mine sa fac toate astea, in ciuda job-ului, am amanat si urcat pe munte si schi (cu adevarat, nu o data pe iarna)si fotografie si dans si teatru si prieteni si lectiile de spaniola si filmele la eforie. am amanat sa traiesc.

Si acum e rau. Pentru ca nu voi putea face multe din lucrurile pe care le doream, pentru ca a mea coloana vertebrala s-a mulat dupa chipul si asemanarea scanului din fata computerului. So no ski-ing this winter (si acum e zapada cat poftesti! spre deosebire de alte ierni) and no hiking. Corpul meu imi spune, the hard way, to stop. si de la capat, sa-mi regandesc felul in care muncesc si traiesc, sa-mi reevaluez atitudinea fata de mine, de corpul meu si calitatea vietii pe ca o s-o mai duc. Sa planific si sa reusesc sa fiu eu.

So far, am planificat doar pentru a doua zi la job ( si ce mai ramanea pe langa) sau cel mult in saptamani si etape din project management calendar.

Oare ce-o fi cu noi de ne permitem sa dam declaratii de genul:
"In rest, nu prea fac planuri pe termen lung decat pentru brandurile pe care lucrez.... si asta pentru ca pur si simplu cred ca e mai strategic asa."
declaratia ii apartine unui planner din industria locala de advertising si a fost data in iqads. Articolul complet aici

No comments: