Wednesday 21 November 2007

Thalassa, Thalassa, acolo unde ochii dor

Ce bine ca ne reaminteste Mirona de DaKino si mai ales de filmul pe care vreau neaparat sa-l revad. "Thalassa, Thalassa, acolo unde ochii dor", un road trip prin ochi de copil, cu mare si nemaginire, poveste si chipuri frumoase. Ce bine ca e!!! Ce bine ca mai e!!! Felicitari DaKino! Filmul (facut in '94) e premiat la Rotterdam dar nu a fost difuzat decat o data in Romania (si asta acum vreo 3 ani) la Elvira Popescu. Atunci am vazut eu filmul si pe Anuta, personajul feminin principal, in carne si oase.
Un film despre care povesteam, entuziasmata, acum cativa ani, Sandrei only to find ca Silvia (Anuta din film) este "her best friend". Asta asa, ca mi s-a parut mie simpatic sa-mi amintesc...

Nu ratati filmul. E frumusete care doare. Am cele mai frumoase amintiri. De-abia astept sa ma re-imbib. Sambata aceasta la Sala Auditorium a MNaR.

No comments: